Vienna - Munich - Berlin

Yves Saint Laurent Cuff
Isn't this the perfect cuff to wear? Im finally back in my favourite city. Berlin. It's lovely weather and I enjoyed the last two days a lot. I was shopping and walking around. I was visiting my grandparents in munich for several days and they did not have any internet. grandparents usually dont. 




Ist das nicht das perfekte Armband? Ich bin endlich wieder zurück in meiner Lieblinsstadt. Berlin. Es ist wunderbares Wetter und ich habe die zwei letzten Tage unglaublich genoßen. Es war wunderschön, shoppen in der Innenstadt und viel rumlaufen an den schönsten Plätzen Berlins. Es hat mich bis Karlshorst getrieben, einen Teil von Berlin, denn ich noch nie gesehen habe, trotz der fast schon 14 Jahre die ich in Berlin gelebt hab. Ich habe meine Großeltern in München besucht und hatte dort kein Internet, welche Großeltern haben das schon?

Comments

  1. This YSL cuff is PERFECT, definitely adding that to my wish list! Love your blog, just started following so follow back when you have a chance/check mine out :)

    biancaallegra.blogspot.com

    <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Fashionable Opinions

Popular Posts