Patricia style me up!


Style me. Es gibt Tage, Tage wie diese, die irgendwie besonders sind auch ein bisschen entscheidend und an diesen Tagen hätte ich gerne jemanden an meiner Seite, ach Quatsch eigentlich immer, wie Patricia Field. Sie hätte eine Mission und zwar mich so zurecht zu machen, dass ich den richtigen Eindruck hinterlassen kann und dass ich Glück habe (sofern man das durch Styling beeinflussen kann). Also style me up Mrs. Field.

Style me. There are days, days like this where I could use someone on my side who can style me, that I leave the right impression and maybe even have a little more luck. I would love it to have Patricia Field with me today, well her style mission would be easy with me, but I would adore it to wear a cute Outift a la Sex And The City today. Well if you don't mind and read this, come right over to Berlin. Merci bien.

Comments

Popular Posts